Deklaracja dostępności strony BIP UAM
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej https://bip.amu.edu.pl.
Data publikacji strony internetowej: 5 czerwca 2018Data ostatniej istotnej aktualizacji 26 lipca 2019
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Niektóre zamieszczone dokumenty są skanami. Dotyczy zakładek:
- Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej Rektora UAM
- Sprawozdania finansowe
- Nadanie stopnia doktora habilitowanego
- Nadanie stopnia doktora
- Petycje.
Wyłączenia:
- Skany historycznych dokumentów w zakładce ,,Podstawy prawne działania uniwersytetu’’.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
Deklarację sporządzono dnia: 2020-03-18
Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2023-12-07
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada:
Biuro Organizacyjno-Prawne
Lucyna Antczak
E-mail: lantczak@amu.edu.plTelefon: +48 618294405
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Biuro Organizacyjno-Prawne
Adres: ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań
e-mail: olaboch@amu.edu.pl
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Klauzula informacyjna RODO dla osób składających wniosek o zapewnienie dostępności.
Pliki do pobrania
- Nazwa
- OI-zapewnienie-dostepnosci.pdf (200.0 KB) Link otwiera się w nowej karcie przeglądarki
- Data publikacji
- 15-12-2022 13:05
Informacje o stronie
-
- Wytworzony przez
- Małgorzata Grajdek 18.03.2020
-
- Udostępniony przez
- Małgorzata Grajdek 18.03.2020
-
- Modyfikowany przez
- Małgorzata Grajdek 07.12.2023